Geo Boutique

Bun venit în butic :)

Ornamente de Crăciun…partea 1

pe Noiembrie 16, 2012

Astăzi vă prezint noua colecţie de ornamente de Crăciun by GeoBoutique – Globuleţe.

Sunt lucrate pe baza de polistiren, iar materialele preferate pentru a da o eleganţă aparte acestor globuleţe sunt satenul, panglicele de saten şi organza. Toate în culori de roşu, galben, alb, albastru, verde si bineînţeles argintiu şi auriu.

Tehnicile folosite sunt şi ele diferite, cel mai mult mi-au placut tehnicile „quilt” sau „pineapple” şi tehnica „patchwork” – ornamentele care au ieşit mi s-au părut cele mai spectaculoase.

A se nota că sunt încă începătoare în acest domeniu – rog multă răbdare şi multe sugestii.

Preţul din butic variază între 6 Ron şi 10 Ron. Pentru cantităţi mai mari – de ex: 6 buc, se poate negocia.

De asemenea se pot realiza şi în alte combinaţii de culori, cu fundiţă sau fără … se pot personaliza după placul fiecăruia.

Grăbiţi-vă să comandaţi, seria e limitată! – momentan există câte unul din fiecare🙂


3 responses to “Ornamente de Crăciun…partea 1

  1. Iulia spune:

    Eu in bradutul meu as agata globuletul nr 5, 11 si 12. Toate sunt frumoase de fapt, felcitari!
    Mai poti face combinatii cu auriu si negru, mie imi place combinatia🙂
    Spor la treaba!

  2. […] Am decis să particip cu globuleţul meu “Cold blue” – îl găsiţi şi în postul Ornamente deCrăciun […]

Lasă un răspuns

Cat Avenue

All you need is love and a cat!

Trinkets in Bloom | DIY Fashion Blog

DIY fashion blog with step by step tutorials, tips and inspiration.

Bun venit în butic :)

Eat, Play, Love

making memories through food, wine and travel

Sugar & Cloth

DIY Inspired Living

Bijuteriile lui Alina

Creeaza si daruieste

Andrei Scurei Photography

Fotografii, gânduri și cuvinte

